top of page
HJEM
OM OSS
Kompetanse
Om takstmannen
Samarbeidspartnere
Kundereferanser
Nyttige lenker
Personvern
TJENESTER
Næringstakst
Teknisk Due Diligence
Energimerking / Rådgivning
3D Fotodokumentasjon
Markedsføring med 3D visning
Effektiv forvaltning med 3D skanning
Takst ved ekspropriasjon
Takst ved boligutleie
Byggelån / Forhåndstakst
Verditakst bolig
Tilstandsrapport bolig
Skadetakst
Innbo- og løsøretakst
Maskintakst / Industritakst
Naturskadetakst
Reklamasjonstakst
Arvetakst / Skiftetakst
Uavhengig kontroll
Våtromskontroll
Fuktkontroll
PRISLISTE
BLOGG
KONTAKT
MAIL: post@veritakst.no
RING: 403 23 800
Mer
Use tab to navigate through the menu items.
FØLG OSS
Nylig overtatt bolig, eller
fått utført arbeid som du
mener er mangelfullt?
Da kan det lønne seg med
en
gjennomgang / kontroll
av en uavhengig takstmann.
Vi gir deg
gratis
råd og veiledning!
Det finnes undersøkelser som viser at mer enn 1 av 3 (!) nye boliger har feil og mangler i større eller mindre grad, noe som igjen fører til at mange nybakte huseiere er misfornøyde med boligkjøpet.
Skjulte feil og mangler, dårlig utført håndverksarbeid, mangelfull prosjektering og leveranse som ikke er i henhold til det avtale er faktorer man støter på både i boligomsetning for øvrig og ved levering av håndverkertjenester.
En reklamasjon har på generelt grunnlag to frister; én relativfrist og én absolutt frist. Den absolutte fristen er 5 år etter at kjøper overtok boligen. Den relative fristen sier at kunden skal reklamere
innen rimelig tid
- det vil si fortrinnsvis snarest mulig etter at kjøper har oppdaget, eller burde ha oppdaget feilen/mangelen.
Fyll ut kontaktskjema under, så tar vi i VERITAKST kontakt med deg for en
gratis
førstegangsvurdering og rådgivning i forbindelse med din sak. Vi vurderer, helt uforpliktende, om du kan ha en "god sak", og hvordan vi eventuelt kan bistå deg videre i saken.
SEND INN
Takk, vi kontakter deg snarlig!
bottom of page